English?eng??? ?рус
На главную Архив номеров Контактная информация
?

Присоединяйтесь к нам на? Facebook и Twitter

?
twitter facebook
?






Опрос от журнала "Инвест-Украина"
?

Темы публикаций
авиация?? власть?? выборы в Украине?? выборы в России?? горно-добывающая промышленность?? Донбасс?? дорожное строительство?? Евро-2012?? инвестиции?? инновации?? коммунальные предприятия?? крупный план?? культура и искусство?? машиностроение?? международное сотрудничество ?? медицина?? металлургия ?? образование и наука?? перерабатывающая промышленность ?? полезные ископаемые ?? политика ?? сельское хозяйство?? строительство?? Тимошенко?? химическая промышленность?? фармацевтика?? финансы?? энергетика?? энергоэффективность?? экология ? Янукович ?

Наши партнеры
























Мы на Facebook


Нові дороги – нове життя


Микола ГНАТІВ, начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області
?
Без сучасної транспортної інфраструктури не може розвиватись жоден регіон. Від стану доріг часто залежить не лише заможність краян, а й саме їхнє життя. Тому на регіональні служби автомобільних доріг лягає велетенська відповідальність перед усією спільнотою. Про стан дорожнього комплексу Тернопільщини міжнародному діловому журналу ?Інвест-Україна? розповідає начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Микола Ярославович Гнатів.?
?Cлужба автомобільних доріг у Тернопільській області належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодору) і здійснює управління дорогами загального користування на регіональному рівні, а також фінансовими ресурсами для їх розвитку і утримання.
Основними напрямками діяльності Служби є організація будівництва, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування, а також відповідних інженерних комунікацій і споруд, створення умов для безперебійного та безпечного руху автомобільного транспорту. Вона ж виконує функції замовника через підрядні організації з усього комплексу дорожніх робіт в області.?
Мережа автомобільних доріг загального користування Тернопільської області становить 4992,6 км, із них 4968,7 км (99,5 %) з твердим покриттям. За значенням автомобільні дороги області поділяються на: дороги державного значення ? 683,5 км, з них: міжнародні ? 307,1 км; національні ? 112,7 км; регіональні ? 263,7 км та дороги місцевого значення ? 4309,1 км, з них: територіальні ? 652,1 км; обласні ? 474,2 км; районні ? 3182,8 км.
Значна частина автодоріг Тернопільщини ? 2284,5 км або 46% ? це чорно-щебеневе шосе. 28% загальної протяжності автомобільних доріг області вкриті асфальтобетоном (1406,4 км), трохи менше ? 1226,1 км або 25% ? це щебеневе і гравійне шосе. Бруківка складає лише 1%, або 49,6 км.?
Якщо порівнювати з іншими регіонами України, область займає 19-те місце за протяжністю доріг з твердим покриттям, 17-те ? за протяжністю доріг з чорним покриттям, 15-е ? за загальною протяжністю доріг державного значення, 9-е ? за рівнем забезпеченості дорогами з твердим покриттям на 1000 чоловік населення, 6-е ? по величині відношення протяжності доріг державного значення до протяжності доріг місцевого значення та 2-е місце ? із забезпеченості дорогами з твердим покриттям на 1 км2 території.
?На мережі автомобільних доріг області налічується 843 мости і шляхопроводи загальною довжиною 13 285 км.?
Територією області пролягає міжнародний транспортний коридор ?Балтійське море ? Чорне море? з відгалуженням Тернопіль-Чернівці, який співпадає з напрямками автомобільних доріг Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та Стрий-Тер?нопіль-Кіровоград-Знам?янка.
?Оскільки потреби регіону у асфальті становлять приблизно 150 тисяч тонн, ? підводить підсумок розмови Микола Ярославович Гнатів, ? до недавнього часу асфальт для наших доріг завозили з іншої області. Але нещодавно на території Козіївського района Теропільщини було запущено надсучасний високотехнологічний завод по виробництву асфальтобетону. Окрім якісної продукції, це і 40 нових робочих місць, які потрібні для заробітчанського краю, це збережені сім?ї, це наповнений бюджет депресивного регіону. Можливість втілення у життя цього колосального проекту стало реальністю завдяки старанням Служби автомобільних доріг в Тернопільській області, яка виступила замовником виробленої продукції. Тож є тверде переконання, що усі дороги краю незабаром тішитимуть око та колеса новою асфальтівкою.

Микола Ярославович Гнатів народився 02.11.1957 року. Закінчив Львіський політехнічний інститут за спеціальністю ?Автомобільні шляхи?, аспірантуру НДІ з проблем дорожнього будівництва в Москві, автор понад 20 наукових праць. Трудову діяльність в дорожній системі розпочав з посади майстра, головного інженера районного шляхового ремонтно-будівельного управління, працював начальником центральної лабораторії, начальником відділу, заступником, головним інженером, директором ДП ?Тернопільський облавтодор?, з грудня 2006 р. ? начальником Служби автомобільних доріг у Волинській області, з червня 2010 року по даний час ? начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області. За трудові досягнення відзначений державними та відомчими нагородами : ?Заслужений будівельник України?, ?Почесний дорожник?, відзнакою облдержадміністрації ? нагрудним знаком ?Честь і слава Тернопільщини?.
?



Назад

?

?© 2012 «Инвест-Украина». Любое использование материалов сайта международного делового журнала «Инвест-Украина» разрешается при условии активной ссылки на investukr.com.ua и указания названия сайта.?
?
?